elhamisana79

elhamisana79

خرید تلویزیون سامسونگ AU7000 سایز 75 اینچ | 75AU7000

تلوزیون سامسوسنگ au 7000 سایز 75 اینچ یکی از بهترین محصولات سامسونگ میباشد که در سال 2021 تولید و به صورت انبوه وارد بازار شد. لازم به ذکر است که  طراحی  شیک و زیبایی از ویژگی های مثبت این تلویزیون سامسونگ است  که مناسب محیط های بزرگ است. سری تلویزیون های au 7000 نسبت به امکانات بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است که سبب شده جزو کولر های اقتصادی این شرکت به حساب بیاید. اگر از طرفداران تلوزیون های  au 7000   هستید پس مطمئنا شیفته ی این سری از تلویزیون های سامسونگ خواهید شد.تلوزیون سامسونگ AU7000 ، 65 اینچ

مشخصات فنی تلوزیون سامسونگ au 7000 سایز 75 اینچ

تصاویری با ماندگاری بالا و شفاف با سطح بالایی از رنگ از مهمترین ویژگی های این تلویزیون به شمار میرود زیرا با فناوری‌های مدرن و بروز در صنعت تلویزیون، تولید شده است. افرادی که هر تلویزیون توجه آن ها را جلب نمیکند و خاص پسند هستند دیگر نگران نباشند زیرا این سری از تلویزیون ها همان چیزی است که دنبالشان میگردند. Samsung AU 7000 یک تلویزیون مبتنی بر فناوری نمایشگر LCD با وضوح 4K با طراحی تخت و نازک است که برای اولین بار در سال 2021 تولید و در اندازه های 50، 55، 65، 75، 85 اینچ روانه بازار شد

سایت AU7000  برای راحتی شما مشتریان عزیز به بررسی قیمت تلوزیون های AU 7000 سایز 75 اینچ پرداخته است میتوانید آن را مطالعه و از قیمت های بروز سری تلویزیون های AU7000 باخبر شوید.

مشخصات فنی تلوزیون سامسونگ au 7000 75 inch

Tizen سیستم عامل معروف و پیشرفته ای است که شرکت سامسونگ  در این دسته از تلویزیون های سری 7 از آن بهره برده و همچنین پردازنده ی معروف Crystal 4k  در این دستگه استفاده شده است که در اکثر تلوزیون های میان رده ی برنده های جهانی مورد استفاده قرار می گیرد

نشان دادن جزئیات تصویر پیکسل به پیکسل و با دقت بالا بعد از پردازش نشان دهنده کیفیت بالای اسکرین این دسته تلویزیون است. این سری از تلویزیون های سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به صورت کاملا هوشمند و هم گام با تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده اند که میتوانند به تلفن همراه و لپ تاب و گجت های هومشند وصل شده و محتوای موجود در آن را با صفحه نمایش بزرگ تر نشان دهد.

تلویزیون های سری AU7000 از مرورگر  پشتیبانی میکنند که لذت گشت و گذار در اینترنت را با کیفیت بسیار بالا در اختیار کاربر قرار میدهد و حائز اهمیت است که از Smart Things  و حالت گالری پشتیبانی کرده که میتوان به عکس های موجود در گالری گوشی در تلویزیون دسترسی داشت. سایز صفحه ی نمایش این نوع تلوزیون میان رده ی سری 7 ، 50 اینچ بوده و وضوح تصویر که در این تلوزیون وضوح تصویر 2160 × 3840 است و از قابلیت HDR  و فرمت های HLG ,HDR 10+ پشتیبانی می کند.

تلوزیون سامسونگ 65 اینچ ، AU7000

ویژگی ها و قابلیت های تلویزیون سامسونگ AU7000

  • کیفیت تصویر 4K
  • قابلیت HDR
  • فناوری Purcolor
  • Motion Xcelerator
  • Crystal Processor 4k Cpu
  • Q-SYMPHONY
  • Flimmaker mode

Motion Xcelerator

Motion Xcelerator یکی از جدیدترین فناوری های روز دنیاست که سامسونگ از آن در این سری از تلویزیون های خود استفاده کرده است این فنواری سبب میشود که هنگام بازی کردن یا دیدن فیلم های که سرعت بالایی دارد نورهای پس زمینه خاموش و نور های مزاحم از بین برود تا تاری تصویر گرفته شود و تصاویر با وضوح بالایی در اختیار کاربر قرار داده شود. تاثیرات این ویژگی در تصاویری که نرخ نوسازی تصویر پایین‌تری دارند به وضوح دیده می‌شود.

Purcolor

پردازش تصاویر به صورت حرفه ای فقط از دست فناوری purcolor برمیاید به گونه ای که کوالتی، کنترسات، عمق رنگ ها و … تغییر می دهد تا بهترین نتیجه و بهترین کیفیت عکس به دست آید.

زمانی که پردازنده پورکالر سیگنال ها را دریافت می کند، پیکسل های آزاد مورد بررسی قرار میگیرد و برای آنها رنگ های مناسبی نعیین می کند که تمام این فرایند سبب تولید و تکثیر رنگ با کیفیت تر می شود.

هنگام استفاده از فناوری PurColor شاهد طیف گسترده ای از رنگهای طبیعی و ناب روی صفحه نمایش تلویزیون های سامسونگ خواهیم بود و می توان از میلیون ها سایه، رنگ و تصویر متنوع تنظم شده لذت برد.

elhamisana79
elhamisana79

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋